Fuafuaga Manatu mo le Fausiaina o se Faleteuoloa Faumea

I tausaga talu ai nei, ua lauiloa faleteuoloa fausaga uʻamea ona o le tele o latou lelei.E tumau, taugofie ma maualalo le tausiga, o latou o se mea sili ona lelei i fale piliki ma-mortar masani.Ae ui i lea, e tatau ona mafaufauina ni mea faʻapitoa aʻo leʻi faʻatupeina i totonu o se faleteuoloa fausaga uʻamea.

O nisi nei o fuafuaga taua mo le fausiaina o se faleteuoloa fausaga u'amea:

1. Le faamoemoega o le faleteuoloa

O le iloiloga muamua o le fuafuaina lea o le faamoemoega o le faleteuoloa.Afai o le faleteuoloa o le a teuina masini mamafa poʻo meafaigaluega, o le a ese le mamanu nai lo se fale teu oloa e teu ai meaʻai.O le faʻamoemoe o le faleteuoloa e fuafua ai foi le tele ma le maualuga o le fale.

2. Faiga Fa'atonu Faufale

O mea e mana'omia ile faufale e eseese ile itulagi.O le iloa ma le tausisia o tulafono fa'apitonu'u e taua tele pe a mamanuina se faleteuoloa u'amea.O nisi itulagi e mana'omia fale e fa'amalieina ma'oti mana'oga o le savili ma le kiona, gaioiga fa'aleagaga, ma fua fa'atatau o le afi.

100

3. Faiga taualuga

Ole faiga o le taualuga ole faleteuoloa fausaga u'amea e taua tele ile saogalemu atoa ma le tumau ole fale.O lo'o i ai le tele o faiga taualuga, e aofia ai taualuga mafolafola po'o le fa'atūina i luga ole u'amea, pa'u, bitumen po'o shingles.E taua tele le filifilia o le fa'aoga pito sili ona lelei ile fale teu oloa, tau ma le fa'aogaina.

4. Fa'avae

O faʻavae e taua i soʻo se fale, ma o faleteuoloa fausaga uʻamea e leai se faʻalavelave.O le faavae e tatau ona lava le malosi e lagolago ai le mamafa o le fausaga uʻamea ma soʻo se meafaigaluega o loʻo teuina i totonu.E i ai ituaiga faavae eseese e aofia ai pou ma faʻalava, faʻavae papa ma faʻavae faaputuga.O le faavae e tatau ona mautinoa le mautu ma le saogalemu o le fale.

5. Fuafuaga avanoa i totonu

O le mamanu o le avanoa i totonu o se faleteuoloa fausaga uamea e taua tele mo le faʻaogaina lelei o le avanoa avanoa.O le mamanu e tatau ona faʻamautinoa o meafaigaluega poʻo oloa e faigofie ona gaoioi i totonu o le faleteuoloa.O le mamanu o le avanoa i totonu e tatau ona amanaia mea taua e pei o le lautele lautele, maualuga o le taualuga, avanoa e teu ai, ma isi.

6. Fa'amama

E taua tele le fa'alumaina i so'o se fale, e aofia ai faleteuoloa u'amea.O le fa'amama e fesoasoani e fa'amautu ai le vevela tumau i totonu o le faleteuoloa, puipuia o oloa teuina.O le fa'alumaina e fa'amautinoa ai fo'i le malosi o le malosi ma fa'aitiitia ai tau o galuega.

 

101

7. Savili

O le fa'alelei lelei e taua tele i le saogalemu ma le soifua manuia o tagata faigaluega o lo'o galulue i totonu o se faleteuoloa.E taua foi le faatumauina o le lelei o oloa teuina.O le mamanu e tatau ona aofia ai se faiga ea ea talafeagai e aofia ai ili ea, louvers ma savili.

8. Molī

Fuafuaga moli mo faleteuoloa uamea e taua tele i le gaosiga, saogalemu ma le malosi o le malosi.O le mamanu e tatau ona mautinoa ia lava le malamalama e mafai ai e tagata faigaluega ona galulue lelei ma saogalemu.E tatau fo'i ona fa'aola lelei le fa'aogaina o moli, fa'aitiitia ai tau fa'agaioiga.

I le faaiuga, o le mamanuina o se faleteuoloa fausaga uʻamea e manaʻomia ai le iloiloga ma le totoa i mea eseese.O le fa'amoemoega o le faleteuoloa, fa'atonuga o tulafono faufale, faiga fa'afale, fa'avae, fa'ailoga avanoa i totonu, fa'alumaina, fa'avevela ma moli o nisi ia o iloiloga autu o le mamanu.Fuafuaga lelei ma mamanu e mafai ona faʻamautinoaina se faleteuoloa uʻamea umi, saogalemu, ma lelei e fetaui ma ou manaʻoga.


Taimi meli: Iuni-03-2023